Гадене през първите месеци на бременността

 

Сутрешното гадене е един от признаците на бременността, който помрачава еуфорията от предстоящото появяване на малкия човек. Неразположението изчезва след първото тримесечие от бременността, но това не означава, че трябва да се примирявате с него. Има няколко начина, с чиято помощ ще облекчите състоянието си.

Запазете спокойствие
Ако започвате деня си, скачайки припряно от леглото, за да не закъснеете за работа, повишавате вероятността да ви прилошее. Освен това стресът не е полезен за бебето ви. Затова се будете 10 минути по-рано, протегнете се спокойно и се усмихнете на идващия ден.

Хранете се с леки храни и редовно
Не стойте дълго време без да сте слагали нищо в устата си. Много добре е да ядете по малко, но често, отколкото да се тъпчете на вечеря. Плодовете и зеленчуците, както и зеленчуковите супи са идеалният вариант за засищане на глада без гадене. Затова не се лишавайте от тях.

Правете упражнения
Ако лежите цял ден в леглото, ще ви прилошее, дори да не сте бременна. Бъдещите майки не са болни, за да трябва да се пазят от всичко. Разхождайте се всеки ден поне по 40 минути, можете да посещавате и курс по йога.

Избягвайте силните аромати
Екзотичните храни, френските сирена и острите миризми могат да причинят гадене. Дори аромати, които са ви харесвали преди, сега могат да ви отблъскват.

Викнете таткото на помощ
Понякога рутинните действия като готвенето и чистенето могат да ви причинят гадене. Посветете бащата в тайните на кухнята, за да може да ви помага.

Запушените помещения
Ясно е, че не трябва да пушите по време на бременност и кърмене. За да не ви прилошава, избягвайте и запушените помещения. Пасивното пушене е вредно и за вас, и за бебето ви.

Спрете кафето

Избягвайте кафето и най-вече горещото кафе. Някои майки спират да пият и газирани напитки, защото те също им причиняват гадене. 

 

 





{START_COUNTER}